perjantai 27. huhtikuuta 2012

Outo Blogger

En haltsaa oikeen tätä uudistunutta Bloggeria. Saapa siis nähä tuleeko tästä postauksesta yhtään mitään..:) 
Mutta uusimmat kuulumiset nyt : sain tänään alkukesäksi töitä! Ens viikko on vielä lomaa ja sitten alkaa ne seittemän aamut.. onneks Heidi tulee mun kans samoihin töihin nii voidaan yhessä kär..nauttia pihatöistä. 

Tässä kuitenki mun pala mun tämänhetkistä viihdyttäjää:

Oon viimein alkanu päästä vähän lukemisen makuun ja tuohan on ihan kiinnostavaakin välillä! Ylläri. Tuon "tietokirjan" lukeminen on paljon hauskempaa hommaa kuin ällöttävän pikkutarkan kieliopin pänttääminen. 

Kävin tänään Cittarissa niiden tänään myyntiin tulleiden Cailap by Bloggers -korujen perässä, mut höpönlöpö niitä löytynyt mistään. En oikeen usko, että suosio ois niin kova ollut että heti ois kaikki myyty, mutta en tiiä miks jäi nyt mulla ja muutamalla muulla metsästäjällä helyt saamatta. Pitää joku päivä käyä kurkkimassa vielä toisestakin kaupasta.. 

Hengissä ollaan edelleen vaikka päivittely on ollu vähäistä! Lupasin kaverille, et nyt alan kuskaamaan kameraa ihan joka paikassa, joten jos siinä onnistun niin ehkä tääkin blogi päivittyy vähän useammin. Arvatkaa mistä sain kuvausinnostuksen...ihanalta ellimarilta, jonka löysin pitkän tauon jälkeen!

Paladaan daas. 

2 kommenttia:

  1. mihin pihatöihin ootte menossa heidin kaa? kaupungin?

    VastaaPoista
  2. nii kaupungin hommia:) en tiiä itekää vielä enempää.

    VastaaPoista

Kiitos!