torstai 1. maaliskuuta 2012

villinä soi huokaus kaupungin

Seuraa hillitön kuvapläjäys maamme pääkaupungista. Noin 5,25 kuvan verran todistusaineistoa loppujenlopuksi ihan hyvin menneestä reissusta. Yksin matkustaminen oli aika jännää mutta mukavaa. Sai olla ihan omissa maailmoissa, mikä ei sitten lentokentällä takaisinlähdössä ollut niin hyvä juttu... kotiin pääsin kuitenkin, ei siitä sen enempää. Päivä kului aika kivasti vaellellessa päämäärättömästi tulevassa kotikaupungissa (ai että) ja toki shoppaillessa. Mä en nyt jaksa kuvailla mun ostoksia, mut eiköhän niitä tuu sit näkymään näissä asukuvis mitä mä joka päivä postaan.
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Mää ehkä joskus vielä korjaan sen kameran hihnan ja ostan uuden akun. siihen asti näitä phonekuvia...
Niin ja se työhaastattelu? Pitäkää tunkkinne, ei mua nyt oikeesti edes kiinnostanut. Huomenna soitan L&T:lle.

2 kommenttia:

  1. Mun koko tän postauksen lukunautinto meni pilalle heti tuon alun sanavalinnan takia .. "seuraa hillitön kuvapläjäys"...

    t. eeva usko eevertti luttinen

    VastaaPoista

Kiitos!