torstai 12. heinäkuuta 2012

aikuisten kengät

Oon haaveillu purkkareista. Ja nyt löytyi! Mutta miettii miettii miettii, raskiiko maksaa melkeen satasta valkoisista kengistä.. Raskiiko? Ja onhan nuo aika aikuismaiset, mutta niiiiiiiiiiin hyvät jalassa♥ Kaikkien muiden mielestä nuo on varmaan järjettömän rumat, mutta nää aikuiskengät ois taas pieni askel kohti sitä mun aikuismaisempaa olemusta, hihhih.. :D 



Mitäkö muuta. Oon innostunu myymään tori.fi:ssä vaikka mitä, tosin ihan kaikki ei oo vielä mennyt kaupaksi.. Lisää kesätienestejä, jeejee. Ja huomenna on lähtö Helsinkiin. Toivottavasti siellä olis semmonen kampanja(?) nyt että kaikki Helly Hansenin purkkarit ja tennarit ois puoleen hintaan. 

Nyt siivoilemaan ja pakkailemaan, illalla pitää vielä käyä onnittelemassa 19-vuotiasta Annia! 

3 kommenttia:

  1. Mulla ois yhet valkoset purkkarit tuolla kaapissa. Löyty Käpylän lippakiskan vierestä matkalaukusta, jonka päällä oli lappu: saa ottaa. Tuli rakot, en käyttäny sen enempää? Kelepaisko?

    VastaaPoista
  2. Laitappa mulle kuva niistä vaikka Fb tai joskus millon nyt kerkiät ottamaan :)

    VastaaPoista
  3. Laitappa mulle kuva niistä vaikka Fb tai joskus millon nyt kerkiät ottamaan :)

    VastaaPoista

Kiitos!