perjantai 14. lokakuuta 2011

pakkasta!

Ööm.
Tänään oli kai eka päivä kun mittari näytti pakkaslukemia vielä kouluunlähtiessäki! Ei auttanut kuin rapata autonikkunat suunnilleen ajokuntoon ja hytistä ajomatka miettien, miks se lampaantalja unohtui lähtiessä eteiseen. Mutta ei se mittään, onneksi oli näin hieno ilma ja Eeva nro 2 älys muistuttaa mua ottamaan kameran kouluun.. Käytiinpä sitten Emmin ja Eevan kans semmosella tehokkaalla kuvausreissulla koulun lähistöllä.

Oli hyvä että otettiin nämä, nimittäin nyt muistan aina että korkkarit ei oo mun juttu arkikäytössä. Kuvien myötä mulle kirkastui myös se, kuin huutava syystakintarve mulla oikeasti on..hupparikerrokset muutenkin pienen nahkatakin alla ei oo kovin hyvä juttu. Ja pitkästä paidasta vaaleiden farkkuleggareiden kans ei vissiin tarvis edes enää muistutella, se pitäis tajuta jo muutenkin laittaa..Ällöttävää. Mulla tulee näitä inhokohtauksia aina toisinaan, esim. eilen illalla olin aivan suunniltani, koska mulla ei oo joka päivälle eriä koululaukkua..
En halua enää koskaan näyttää yhtä raukalta.

what ever makes you happy jos sä tahdot niinn... käytiin eilen lenkillä marjan kans kaupungissa ja kierreltiin kerrostalojen pihoja ja etittiin yhtä kämppää.. elo on aika huoletonta ja mukavaa;)

Psst. Anni, muistan sua joka ilta ku alan nukkumaan. Postaa pian.

4 kommenttia:

  1. hei ihana postaus :D ehkä vähän raukka joo! Hahhaha ne on hyvät ne kengät sulle, mutta saa ne mullekin antaa ;) öööö ja kenenhän kämppää te ootta ettiny... :p

    VastaaPoista
  2. haha.. löydettiinpä se kämppä viimein ;))

    VastaaPoista
  3. Sori kauheesti eeva!:D mutta kun mua ei kiinnosta yhtään ku en voi ottaa kuvia ollenkaan. Kyllä periaatteessa onnistuis ilman kameraakin, mutta oon vaan niin katkera ku ei oo sitä että en jaksa postata ollenkaan!

    VastaaPoista
  4. Joojoo anni, Eevadulledoff.blogspot.com

    koitahan postata sitte ku intoa riittää:DD

    VastaaPoista

Kiitos!