maanantai 7. marraskuuta 2011

villasukkapostaus


Wiihii, tämän syksyn ekat lapaset on lankojen päättelemistä vaille valmiit! Mulle iski lankaostoksilla niin kova valinnanvaikeus että toisenlainenkin kerä on ihan varmasti käytävä ostamassa..pitää myös koittaa jotain vähän eri ohjetta, kun tuo Novitan ohje oli aika reilu. (tosi sietämätöntä etten saa tuota kuvaa käännettyä samoin päin ku kaikki muut..)
Samalla kun päivittelen Hukan kortinvuokraussivustoa, keksin alkaa opettelemaan uudestaan palmikkoneuleen tekemistä! Oon joskus muistaakseni osannut, ja haluaisin niihin uusiin lapasiin palmikkoa..Apua, oon mummoutumassa!
Mulla oli tarkoituksena tehä ajantappamiseksi sellanen haastehommeli, mutta kun katoin tuota ylempää kuvaa, huomasin että tärkeämpää tekemistä on just nyt kaivaa se suriseva nukanpoistokone ja ottaa nuo sukat käsittelyyn... Pestäkin vois. Ei kannata syödä samaan aikaan ku kattoo meijän (mun?..Anni...........) blogia. Menee ruokahalu.

Heibou!

2 kommenttia:

Kiitos!