lauantai 6. elokuuta 2011

pehmot

Oli tylsää, niin menin www.hm.com, ja eikun nettisovituskoppiin...Sitä ennen naputtelin kuitenkin www.marc-o-polo.com ja piipahdin online shopissa silittelemässä näitä unelmahousuja! En jaksa farkkuja yhtään just nyt ja siks nuo "treggingsit" (yök) ois mitä mukavimmat. Oon silitellyt niitä livenäkin. Ehkä tällä parin euron (!!) suuruisella kesätyöpalkalla on kuitenki parempi pysytellä tuolla hm-sivustolla. Jos joku löytää mulle pehmohousuja niin saa ilmotella :-)

Kukaan ei oikeen ala mua tänään ni meen syömään mustikkapiirakkaa.

ps. Olipa turha postaus.

3 kommenttia:

  1. Hee raukka eeva yrittää vääntää asiaa siellä kun minä huitelen maailmalla! veri sori! Tästä taas lähtee 2postausta/päivä-tahti..(pyhkät)

    VastaaPoista
  2. Noni, oon tottunu siihen että lupaukset pidetään ;)

    VastaaPoista
  3. aika tylsä postaus.. sun tyylis muuten vaikuttaa aika tätimäiseltä!

    VastaaPoista

Kiitos!