perjantai 29. heinäkuuta 2011

talvikriisi

Meidän postaustahti on näköjään vähentynyt parhaimmasta semmosella neljällä postauksella per viikko. Ei se mitään - kohtahan tuo koulu alkaa taas ja on taas luultavasti kerrottavaa siitä kuin oikeesti on niin iik ku kirjotukset on ihan kohta ja siis tosi kauheeta ku tänäänki oli vaan laihaa nakkikeittoa ruokana ja maha niinku murisi tunnilla..ja se yks varmasti kuuli.. vitsit, noloa!Nyt oon vaan nauttinu olostani lähinnä mökillä. Munsta on ehkä kasvanu varhaisaikuinen tms, mutta viihdyn siellä nykyään ihan kunnolla! Nappaan esim ruotsinkirjan (oon napannut sen kerran..lue siis: piirustuslehtiön, kynät ja pari hyvää lehteä) mukaan, ja käyn välillä löhöilyn lomasta syömässä pullaa... Sitäpaitsi nyt ollaan oltu useampana iltana vähän isommalla porukalla liikkeellä, ja eilenkin melottiin surffilaudalla ja lilluttiin semmosella autonrenkaan paksuisella uimarenkaalla kakskytviis asteisessa vedessä. Mun puolesta syksyn ja talven ei tartte pitää minkäänmoista kiirettä.
Tänään hoksasin, että oon kenties unohtunut lomailemaan vähän liikaaki! Mullahan on alkanut työt, mutta kävin siellä vaan viikon kun nyt on suunnilleen kaks viikkoa kestävä enkun abikurssi (jeejee..krooh). Tunnollinen ja rahanhimoinen työläinenhän menis kurssin jälkeen työpaikalle, mut minä oon ennemmin lähtenyt mökille syömään. Mistä meinaan hankkia rahat oransseihin housuihin ja muuhun välttämättömään, jos laiskottelen näin! Ehkä mun on pakko tsempata ens viikolla.Nauttikaapa teki elostanne, pälään tääs pälättämään myöhemmin.

3 kommenttia:

  1. Tyylikäs blogi! Tykkään lukea. :>

    VastaaPoista
  2. haluan teidän mökille

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: Kiitos, tosi kiva kuulla!:)

    Ja toinen anonyymi jonka veikkaan tietäväni: mennään sinne pian!:)

    VastaaPoista

Kiitos!