keskiviikko 7. joulukuuta 2011

happy cats


Muutama kuvanen viikonlopulta.. vietettiin kihlajaisia ja vähitellen alkaa olla kakku ja muu makea -kiintiö täynnä! En oo ees käyny täällä blogissa pariin päivään, ku nuo Annin muutamat postaukset lyhyellä aikavälillä sai mut luottamaan, että joudan pikkuselle virkavapaalle nyt - vaan ei sitä ois joutanut! Anteeks Anni, onneks oot huumorintajuinen :D Eli tässä lause paremmin sanottuna: kumpikaan meistä ei oo nyt pariin päivään ehtinyt/jaksanut postata.

Eilen minä, Marja ja suht iso karkkipussi naapurin Makuunista löhöttiin sohvalla ja katottiin Linnan juhlia.. Sanoin varmaan 3 minuutin välein että "ei jaksa, tehhään jottain muuta" mutta sinnikkäästi me kuitenkin vahdattiin niitä sinne jatkoille asti! En varmasti väsää mitään "mun mielestä illan ihQuin puku oli Olli Rehnillä <3" -kollaasia tähän, mutta sen verran sanon että kyllä mää joskus vielä tuonne Linnaan menen :D

Ja jos nyt vielä parilla sanalla tästä päivästä, niin mulla olis alkanu yhdeltätoista koulu, mutta nukuin puoli kahteentoista. Olin ehkä piiiiikkuruisesti valmistautunut etten suutu jos näin käy, mutta en silti uskonut olevani näin laiska:D

Palatsuihin!

ps. Ootte uskomattoman sinnikkäitä ja kivoja ja muuta, ku näköjään käytte täällä meidän laiskuudesta huolimatta.. :)

2 kommenttia:

  1. hienot nuo kyntttilät! :)

    Mulla tekee nyt mieli makuunin karkkia. Sun takia!

    -Eeva

    VastaaPoista
  2. Hehheh:) meneppä ostamaan karkkia!

    VastaaPoista

Kiitos!