tiistai 27. joulukuuta 2011

upsis

Moiba!

Nelly laittoi tekstaria muistaakseni aatonaattoaamuna että nyt ois alet alkaneet.. Aattelin että tilaan vaan jonku pikku jutun, kuten urheilupaidan tai nuo shortsit..Aika kohtuudessa pysyin mutta mitään kauheen tarpeellista ei kyllä tullut tilattua.. ja tuo helmisormus oli jo niin väkisin koriin heitetty juttu, kun oli pakko saada tilaus yli 50e.. että sai ilmaset postarit, krooh! Aika halpaa krääsää siis lähti tilaukseen mutta katotaas nyt.

Joulu meni mukavasti, niin perus joulujouluilua: pelejä, suklaata, löhöilyä,...Ja sain niin kivoja lahjoja! Hi-e-non kellon jota hipellän koko ajan, uuden koukutuksen jota olin vähän toivonutkin, eli My Saaga -korun..Oon niiiin tyytyväinen kaikkiin mun lahjoihin, kiva joulu kiva (melkein) kaikki!

Vaan kyllä mää sen "ellei joulukuusta laiteta niin lähen kotoa" -uhkauksen toteutan ens vuonna jos samasta asiasta joudutaan vielä vääntämään..

Nyt mulla on pikkusen paha olo, en tiiä johtuuko se siitä että poistin Facebookin vai siitä, että oon syöny tässä muutaman päivän aikana saman verran ku normaalisti puolen vuoden aikana. Luulen, että ensimmäisenä mainitusta.

5 kommenttia:

  1. et poistanu :o
    Anna mulle tuo kello!

    VastaaPoista
  2. ...tulin takas sinne...
    hah en varmasti!;)

    VastaaPoista
  3. Hei kuin kivoja lahjoja oot saanu! Minäki sain kyllä kivoja juttuja. (:

    Heh, etpä pitkää pysyny pois facesta ;)

    VastaaPoista
  4. No kiva että sinäkin sait kivoja ;)
    En, mulla on yks syy minkä takia en voi olla sieltä pois... muuten no problem.. :D

    VastaaPoista

Kiitos!