torstai 9. helmikuuta 2012

keltaisten hampaiden salaisuus

Ei tässä enää mitään hampaidenvalkaisuja (eikä sitä edeltäviä hamppitarkastuksia..) tarvita, jee jee! Äitsyliini totesi kun päivittelin mun hampaiden kauniin keltaista sävyä, että "kusi on noussu päähän." Käy vessassa -> hampaat vaalenee.
Oon otettu. Rahat säästyy ja kohta hohtaa hampaat ku..mitkä.

Tuskinpa tuo "lasten puhetta" -palstakelpoinen juttu mua enää huomenna huvittaa, ku ei huvita nytkään, mutta oli pakko tulla jakamaan se tänne päästäkseni pois noitten äikän monisteiden luota.
Ne tursuaa korvista ja lahojen keltahampaiden välistäki mulla jo, enkä mi-tään o-saa.

Tsemppiä mulle huomiseen the koitokseen,
heisulivei.

(tuosta vimpasta sanasta tulikin mieleen, että penkkaripuku alkaa olla jo valmis..;) )

ps. Mikä oli tän postauksen pointti? hävettää.
pps. Ostin vääriä karkkeja evääksi kirjotuksiin, ja pakko herätä aamulla niin aikasin että kerkeän käyä ostamassa uudet! TV-mix on pääkipupussi, ja enempää pääkipua mää tuskin kaipaan.. nimimerkillä jääpussi otsalla koko päivän

4 kommenttia:

  1. Sulla oli TV-mix siltiki, olihan? ainaki olin kattovinani ku ajan kuluksi tutkailin sun eväitä. :D

    VastaaPoista
  2. no oli joo pääkipukarkkeja, ku ajattelin hamppeja ja jätin toisen pussin ostamatta. molemmathan ois kuitenki tullu syötyä.

    VastaaPoista
  3. ei mun mielestä helppo, aika ärsyttävä. mut ei ylivoimanen :-)

    VastaaPoista

Kiitos!