lauantai 23. heinäkuuta 2011

lapset


Terppa.

Tän postauksen aihe on nyt semmonen että kiinnostuneita on varmaan -1 plus minä ite, mutta haluan silti tehä tän koska tykkään mun lapsukaisista! Ja täältä pesee, nimittäin koruhaasteen muodossa:

1. Millainen korujen käyttäjä olet?

Oon aina käyttänyt ja tuun aina käyttämään paljon koruja :D Ennen mulla oli vähän semmonen että mitä isompi härveli kaulassa, sen parempi, mutta nyt oon siirtynyt vähän hillitympään linjaan ja tykkään enempi aidoista, hopeisista, ja vaikka pienistäki koruista mut joissa ois joku kiva juju.
2.Mistä hankit korusi?

Toivon lahjaksi, käytän niin monenlaisia koruja että jos ei ihan mittään hempeää kukkakorua tai semmosia äiti-helmiä osta ni on melko hankala saada sitä lahjaa menemään pieleen. Ulkomailta ostan niitä ja no, millon mistäkin!

3. Miten säilytät korujasi?

Joka puolella.. Jatkuvasti käytössä olevat on ihan tossa ulottuvilla ja muut on sitten joko laatikoissa tai purkeissa tai rasioissa tai nauloissa tai lampunvarsissa tai ikkunankahvoissa tai peilin päällä tai..
4. Mikä on rakkain korusi, ja miksi?

Tän postauksen teko läppärillä kosketushiirineen on tajuttoman hankalaa, joten en saa siirrettyä tota kuvaa tähän.. Mutta tämä mun kultalaattainen Nomination on ykkössijalla ihan ehottomasti. Sain sen pari joulua sitten veljeltä lahjaksi ja siitä lähtien se on koko ajan kulkenut mukana.. Mulla on ihan orpo olo ilman sitä! Kerta jotkut menee naimisiin tyynyjen kans, ni mää voisin mennä mun rannekorun kans.
5. Mistä korusta unelmoit tällä hetkellä?

Oikeestaan en osaa sanoa mitään "haluan ehottomasti Seppälästä sen muovikaulakorun jossa roikkuu semmoset pyöreät silmät" -juttua.. Tuohon mun papuketjutyyppiseen koruun haluaisin timanttisen korkkarin vierelle timanttisen pienen käsilaukun.. Ja haluaisin myös semmosen Thomas Sabon rannekorun mut epäilen et se ois hankala käytössä. Kaikkia ihania haluan, lisää lapsia mulle!:D

..Mutta on ihan sama kuin hienoja koruja on, jos niiden kantaja näyttää tältä:


Ei pitäis olla hankaluuksia erottaa mua. Miksi, oi miksi muistutan jotain..en keksi tarpeeksi hyvin kuvaavaa sanaa, mutta ittepähän näätte. Voisitte vaikka ehotella kuvaavia sanoja. Mutta tästä tuli kriisi. Heippa.

3 kommenttia:

  1. Kirjoitin sulle pitkän kommentin, mutta tää blogger on ollu maailman idiootein pari päivää, eikä se suostunu julkaisemaan sitä!

    No uus yritys, ja nyt aioin olla suoraan anonyymi enkä kommentoida omalla nimelle tai profiililla, murr.

    Niin, että en tajua kyllä miten näet ittes jotenkin kummallisena muka tuossa kuvassa? Oot ihan normaalin näköinen (tai sitten mää vaan on tottunu sun käppyrajalkoihin, pakko olla vähän ilkee hähähähäähäh) Ja jos joku on oudon näköinen niin minä, ööööööööö

    t. Anna

    VastaaPoista
  2. Äääää, blogger ei oo antanut vastata sulle! Hahah, sun silmät on ehkä tosiaan turtunut mun käppyröihin :D Kyllä mää oon tosi kummallisen näkönen.

    VastaaPoista
  3. oot oikeessa, sulla on ruma pylly.. ja aika mauttomia koruja myös

    VastaaPoista

Kiitos!