maanantai 4. heinäkuuta 2011

WHOA!

Haijj! long taim nou sii, jne. Ulkona on aivan unelman näköinen ilma, mutta ennen sinne säntäämistä pitää ensin suorittaa tää pakollinen koneellaistuminen tältä päivältä pois. Mulla on vielä pari viikkoa lomaa, kun sitten 18.7 alkaa töielämä.. Nyt pitää siis täyspainosesti nauttia aikatauluttomuudesta vielä kun voi :D En tiiä miten aion sovittaa yhteen töissäkäymisen ja enkun puoltoista viikkoa kestävän abikurssin, ku tänä vuonna en vissiin voikaan tehä töitä kotoa käsin iltaisin, ja olin aivan varautunu että voin. O ou ja sillain.
Pitää murehtia niitä sitten 18. päivä ja syyä siihen asti pari laatikollista murkkujäätelöitä ja jätskien välissä juokaista mukillinen Starbucksin kallista karamellikahvia.

Kattokaa mamin mussukoita! :D Kätevimpiä vaatteita, mitä mun kaapista on löytynyt pitkään aikaan - suosittelen. Mekkojahan mulle piti päätyä vain yksi, mutta kun olin ehtinyt tilata ton kirkkaanpunaisen ennen kuin löysin vaaleanpunaisen, niitä on nyt sitten kaksi.. Ehkä ne tarvii toisiaan. Ja minä molempia, tuitui.

Ja tämä laukku, huhhuh. Ihastuin sen rumuuteen.

Tänään on USA:n itsenäisyyden synttärit, wohoo! Ai nii, ja mun. Oon aikuinen. Kärsin pienestä ikäkriisistä, nimittäin nyt pitäis vissiin tosissaan ruveta järkiintymään..Helpotusta tuskaan tuo silti ihan mahtava keksintö - ei-lasten värityskirja! Tuolla oli myös jotain tuunaus-tai mitälie ideoita, joista ainakin yhtä aattelin kokeilla jo piakkoin..:')
Nyt lähden ulos värittelemään noita kuvia ja sitä ennen tykkäilemään facebookkionnitteluista, hihi! Sanokaapa, kumman hommaan: koiran vai auton?

Heippa!/Ciao!/Bye!

5 kommenttia:

  1. AnnikA: Kiitos, kiva kuulla että joku tykkää!
    Pitää käydä katsomassa, ainaki blogisi aihepiiri on kiinnostava.. :)

    VastaaPoista
  2. ihanalta vaikuttaa tuo värityskirja :))
    j

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: Joo se kyllä on ihana!:) raskis vaan täyttää sitä ü

    VastaaPoista
  4. Mulla on kans tuo aikuisten värityskirja ja sen parissa puuhailuun jää todellakin koukkuun! :))

    VastaaPoista
  5. Noora: Totta! Ihan mahtavaa ajanvietettä. ü

    VastaaPoista

Kiitos!