keskiviikko 8. kesäkuuta 2011

all the stars above me sing your name






Mitäpä noista kuvista oikeestaan kertomaan. Kesä on tullut, ja sormessa näkyy sormuksen jäljiltä ihan vähän vaaleampi rinkula ;) Oon siis ruskettunut! mun on turha odottaa mitään näkyvämpiä rajoja, ni ihastelen tuota sormea nyt varmaan kaikkien aurinkoisten päivien jälkeen.. Ei mutta, en halua melanoomaa. Katoin jonku dokumentin siitä, ja sen vaaran kyllä hoksas ihan tosissaan.

Eilen kasattiin Martan kanssa ylläri-mansikkakakku noille reippailijoille, jotka oli salilla..Me siis mussutettiin pringlesejä ja tehtiin kakkua sillä välin ku toiset huhki..Erilaiset kesä-kunnon-hankinta-tavat meillä! :o

Nyt ei oo tullu kuvailtua minkään vertaan, ja sen kyllä varmaan huomaa noista onnettomista räpsyistä. Pitänee kunnostautua. Mutta nyt täytyy suunnata takasin aurinkoon!
Kysykääpä multa, että nautinko?

PS. onneksi olin kaukaa viisas ja tein bruno-paidasta myös hihattoman version. nyt sitä tarvii, jee jee jee!

3 kommenttia:

  1. mulla on myös ruskettumisongelma :( ihanan näköinen kakku, nam! :)

    VastaaPoista
  2. hehee, mulla ei oo ainakaan noita ruskettumis (palamis)ongelmia. Nukahdin yks päivä rannalle ja mun selkä on aika mielenkiintoisen näköinen.. ja tuntoinen...

    Ikävä teitä :D tulkaa leipoon meillekin kakku

    VastaaPoista
  3. Kata: mulla oli suureksi ylläriksi tullu muuallekin pienet rajat!;) erikoiset ilonaiheet mulla:D

    Anna: voi ei, ei sinne saa nukahtaa! pistät ainaki huivin päähän. t.äiti joo ikävä, OU :)

    VastaaPoista

Kiitos!