keskiviikko 1. kesäkuuta 2011

onsdag

Ehkäpä yks tylsimmistä otsikoista.. mutta inhoan sellasia sanoja ku "pikkulauantai" tms., joten kun ässämix-mehujää jäädytti mun aivot niin parempaankaan en nyt pysty! Ehkä kestätte.

Tänään oli vimppa koe, mutta en tahallaankaan sano että "hei jee nyt alko loma!", vaikka niinhän se melkeen teki. Silti vielä parina päivänä pitää koululla käydä, niin että mun (ja muiden) loma alkaa vasta lauantaina. Nyt on kuitenki kaikki kouluhommat takanapäin, kirjotuksiin on ilmottauduttu ja oikeestaan ainut koulujuttu minkä takia tässä enää voi pökrätä on perjantain kokeenpalautus. Syystäkin huolettaa se..


Jeep. Mulla on niin perjantai-olo.. ja ku yleensä mulla on perjantaina lupa ostaa jotain itelle, niin tein nyt pikkupoikkeuksen ja vietin perjantaita siis jo nyt. Nyt mulla on muun muassa uudet maailman peruksimmat (?) kengät.

Satuin tänään ihan järkyttävän kaatosateen iskiessä ulos kengissä, joissa ei oo ehyttä pohjaa oikeen nimeksikään enää jäljellä. Kumma kyllä, se vesi pääs sinne kenkiin sisälle kastelemaan mun jalat, mutta ei sieltä pois! Kengät sai siis leikkiä uima-allasta koko kotimatkan.. jotenkin päätin just silloin että tarvin todellakin uudet, pohjalliset popot. Näköjään ostin sitten lössöt pohjattomat "tennarit" jotka täyttyy vedellä varmaan jo nähdessään suihkepullon? Okei käsi ylös kuka luki koko pätkän? Tiivistetysti: Ostin siis kengät ja kaulakorun ja mansikkalakanat. :D

Dagens ringar.

Toivottavasti kukaan ei ota vakavasti näitä mun sekoja selityksiä, mulla ei oo tapana pahemmin lueskella mitä kirjotan sillonku julkasen. Sitte parin päivän päästä mietin että mitä oon milläkin jutulla tarkottanu..Paladaan!

t, sade kasteli aivonikin -Eeva


PSST! Nooralla on arvonta, käykää osallistumassa! (paitsi saatte toki jättää tuon korun munkin voitettavaksi..(; )

2 kommenttia:

  1. o/ käsi ylhäällä, luin ku luinkii! se uima-allas kengissä -fiilis ei oo mitenkään kiva ja kengät, joissa on pohjat tuskin on mikään kamalan suuri vaade... :D kivat popot on ja mieki haluun mansikkalakanat. ja mansikkakuvioituja astioita. ja mansikoita.

    VastaaPoista
  2. anni: hienoa että jaksoit lukea :--D mansikka-asiat kuuluu niin kesään <3 oi että.

    VastaaPoista

Kiitos!