lauantai 16. huhtikuuta 2011

aikainen angry bird madon löytää

Apua, joku pian luulee että nämä mun sujuvat sutkautukset on mun mielestä jotenkin mielettömän hauskoja. Angr.. tarkoitan, toivo siitä on kuitenki menetetty jo aikoja sitten..

Ennen eilistä olin aika tietämätön koko pelistä, enkä siihen aitoon versioon oo vieläkään päässyt tutustumaan. Mutta autas kun koti-iltaa viettäessä erehtyy Funny Games -sivustolle, ja törmää aivan angryn hauskaan angry animals -peliin.. Siinä saattaa huomaamatta vilahtaa useampikin hetki, vähän niinku mulla eilen.
Ja voitte varmaan kuvitella sen olon, kun ei vaan saa jotain jaksoa läpi vaikka on yrittänyt ihan luvattoman kauan ja on ihan pakko vaan lopettaa? Se keskenjättäminen taitaa olla just sitä luovuttamista. Siksipä taidankin nyt ihan vaan pikkuisen koittaa pelata sen kentän (nro. xxxxxxx) loppuun..

abercrombie/gina tricot

Arvatkaa kumpi kuva on eestä ja kumpi takaa, ehehe..

Nyt alan metsästämään jotain kivaa +18v mies/naisseuraa illaksi, joka vois kuskailla mua kortitonta raasua. Tsekatkaapa Annin postaus alempaa.

- angry Eeva -

2 kommenttia:

  1. veikkaan, että eka on oikein päin, mutta arvaan että se on kummiski tuo toka :D

    VastaaPoista

Kiitos!