keskiviikko 20. huhtikuuta 2011

jenkkis

Tsaukki,

Oon monesti kattonu Metsolan ikkunassa hauskannäkösiä kasseja, mutten oo koskaan uskaltautunu sisälle asti tuohon retrolastenvaateliikkeeseen. Eilen äiti rupes innossaan selittämään kuin oli löytänyt mulle hienon "jenkkikassin", ja ylläripylläri oltiin jälleen kerran ihailtu samaa laukkua :) Tänään kävin sitte äidin innostamana Heidin ja Marin kans kattomassa noita ihan livenä, mutta harkintaan vielä jäi!

Tuommoinen ois aika kiva korvike mun rähjäiselle marimekon kassille, ja toisaalta vaihtelua nahkalaukuillekin.. Tykkääkö kukaan muu ku minä? :)

Tässäpä vielä muutama kuva eiliseltä äikäntunn..hypäriltä.



HOX! Cavalla on kiva arvonta käynnissä, käykäähän osallistumassa :-)

5 kommenttia:

  1. enpä ees väsyneenä tee noita matikanläksyjä:))) osta hei vaan, ite ostasin oranssin tai keltasen, mutta päätä sinä!!

    VastaaPoista
  2. heeei, kävin tänää tuossa liikkeessa ja katoin ihan samoja sieltä ylähyllyltä. Sininen laukku iskee muhun :) Minkähän hintasia mahto olla?

    VastaaPoista
  3. Kooka, mää kattelin vaan keltasta kun en joutanu kovin kauaa olemaan, mut sinistä oon näistä kuvista katellu kans!! Nuo isot oli 34,90e ja sit ne pienemmät oli vähän halvempia mut en muista tarkkaan :)

    VastaaPoista
  4. oikeesti ihania nuo laukut<3, haluan itellekki tommosen, onkohan kallis??

    VastaaPoista
  5. Tuolla sivuilla on kyllä hinnat näkyvissä:) 34,90e on tuo isoin.

    VastaaPoista

Kiitos!