tiistai 12. huhtikuuta 2011

Pomppufiilis

Eeviz nyt aloittelee sit postailunsa itsensä esittelemisellä, ehe...Mitään kovin laajaa stooria en ajatellut kirjottaa, mutta jotain kuitenkin rustailen! Tosi tukala tämä tilanne muuten, ku pitäis antaa itestään kauheen hyvä kuva ja koittaa kehua parhaansa mukaan, mut edes se ei sillon oikeen onnistu ku sitä varta vasten yrittää. Tietenkään. Mut oon tosi kiva ja komee ja kohta 18 vee.

Ei mutta jos nyt vakavasti. Oon toka vuotta lukiossa, jonka kautta mekin Annin kans kohta pari vuotta sitten tutustuttiin. Tykkään koulusta, mutten opiskelusta. Tykkään myös mm. sirkusaakkosista, värkkäämisestä, koheltamisesta, antaa mennä,kerran sitä vaan eletään -touhusta, puhtaista lakanoista, ihmisten vakoilusta ja vaanimisesta, tyttöjen illoista ja kaikesta kimaltavasta.

Luulen, että mun sisällä majailee semmonen pieni possunpunaiseen glitterimekkoon pukeutunut prinsessa ja toisaalta myös kunnon äijä (!), jotka kilpailee siitä kummanlainen oon ennemmin. Ainakaan vielä kumpikaan ei oo onnistunu voittamaan, ja siispä oon vähän noita molempia. Toivon ehkä salaa, että noiden kahden kilpailu jatkuu vielä pitkään...

Munsta ois kauhean kömpelöä ruveta nyt kirjottelemaan itestäni jotain "sopusuhtainen, lyhytkarvainen, vähän vinot lonkat, herkkähaukkuinen" -tyyppistä tekstiä, joten eiköhän kaikki jännittävät paljastukset ilmene tässä eteenpäin porskuteltaessa.

Tsau!

4 kommenttia:

  1. ihmisten vakoilu on ihan sun alaa kyllä ;) hei mua häirittee kun tuosta bannerista ei voi painaa eikä pääse etusivulle sitte!(en tiiä miten sille vois tehä jotaki. :D )

    VastaaPoista
  2. jihuu viimeinkin tää aukes :--D on sitä ootettukin ;)

    t. anonyymianna, joka ehkä ei kommentoi omalla googletilillään :----D

    VastaaPoista
  3. Eeva, muaki häirittee se.. mut kysyin joskus joltain bloggarilta samaa, ni ei sille kuulemma voi tehdä mitää. En tiiä riippuuko sit siitä blogipohjasta..

    Ja anonyymianna minä myös oon oottanut ;)

    VastaaPoista
  4. jaa, "vaihteeksi rajasit pään pois" :D ekapostauksen hovikuuvaajaa(yksi kuva)ei oo ylistetty/kiitetty(!)

    VastaaPoista

Kiitos!