perjantai 27. toukokuuta 2011

he wanted someone that's perfect

Tänään on kyllä taas ollu lämmin päivä! Löydettiin enkun kokeen jälkeen taas koulun taakse, ehkä Oulun parhaimmalle auringonottopaikalle, ja munsta alko tuntua etten ehkä haluakaan kesälomalle. Koulussa on silti niin paljon kivoja juttuja..;)

Sitten kyytisäätöjen jälkeen selvisin viimein kotiin ja ilmottauduin parille abikurssille kesäksi - ihan vaan ettei opiskeluinto katoais lomallakaan.. Sitten löysin vesivärit ja sain maalausinspiksen, mutta koska pensselit oli hävinneet piti laittaa äitille oma ostoslista kauppareissulle. Lapussa luki kutakuinkin näin "Kaatissäkki (tai sirkusaakkoset, molemmatkin käy) ja paljon muuta hyvää! Ainiin. ja pensseli". Se ymmärsi ja toi kaiken mitä tarviin.

Sitte ku asun itekseen, mulla ei varmaan oo varaa syödä mitään muuta "oikeeta ruokaa" ku nuudeleita kerran viikossa, ku ostan jatkuvasti vaan jottain muuta, kuten kaatissäkkejä. Lisäksi mulla on varmaan maha täynnä reikiä ku nuo karkit on niin kovia että ne rikkoo kaiken vastaantulevan. Jees, menipä taas. En oikiasti syö ees älyttömästi karkkia.
Ellun taidekuvat.. mun tikku-ukko ja ihosukka, muisk.
Oon vissiin innostunu nyt näistä taivasta vasten otetuista kuvista.. Hyvä vaan ku ei näy kauhean tarkkaan mua :D Nooniin, nyt ilta ainaki johonki asti jatkuu kaatissäkin parissa, onhan se parasta seuraa<3

7 kommenttia:

  1. Mie täällä yksinäin viettelen perjantai-iltaa ja pureskelen eldoradon pippurisia pääkalloja :D Eli hengessä mukana siis!

    VastaaPoista
  2. mullekki kaatissäkki! Tykkään sun kirjotustyylistä, oonko koskaa sanonu? Ja tykkään auringontotosta koulun takana ja henglaiusta kirjastossa ja kaikesta. Miks tää koulu loppuu?

    VastaaPoista
  3. anni: Huippua! nautitaan :D

    anonyymi: <3

    Eeva: no kiva jos tykkäät!:) mua välillä nolottaa mun päättömät jutut.. voidaanha me mennä koululle aurinkoa ottamaan vaikka loma loppuuki. tai voitais, jos et lähtis. :<

    VastaaPoista
  4. but can you tell me who is?

    Tänään tuossa Oulun parhaassa auringonottopaikassa oli kyllä liian kuuma

    VastaaPoista
  5. taivas varjele noita mun säihkysääriä! ja ehkei muutenkaan kanttis ikuistaa noita mun rönttä-koulu-koeviikko-lookkeja :D

    VastaaPoista
  6. Anna: in the end of the day, i think - no one. ei ollu liian hottiii;)

    anni: haha eläpä nytten, tottakai tänne ikuistetaan asut kuin asut!

    VastaaPoista

Kiitos!