sunnuntai 15. toukokuuta 2011

tämä postaus ei sisällä jääkiekkojuttuja

Olin kirjottanu tähän alkuun pitkän pätkän kyllästymisestäni kaikenkarvasten granlundien hehkuttamiseen, mutta nappasin sen nyt pois etten pahenna ketään :D Seuraan kyllä aktiivisesti jääkiekkoa mut jotenkin tää kisahuuma ei vissiin vielä tänäkään vuonna oo muhun tarttunut! Mutta oon se minäkin ollu Kärppäjuhlilla hyppimässä ja kiljumassa ja mulla on ollu vaatekaapin ovi täynnä pelaajien kuvia, joten... ehkä tää fanitusmuoto on nyt vaan muuttunut hiljaiseksi seurailuksi, hihi.


Tänään mun piti tehä koulujuttuja mutta se nyt jäi aika vähäiseksi. Sen sijaan menin Jennin synttäreille ja paparazzit löysi munt ja Annit sieltäkin.. Ehottelin Annille vähän banneriainekseksi tuommosta maassavenkoilukuvaa, saa nähä miten se lämpee ajatukselle.




IIIK, en muista sukkien ostopaikkaa... Bulgariasta taitavat olla, jos joku haluaa samanlaiset!! Kauheasti ideaa muuten noissa kahessa vimppakuvassa.

Nuujåå, nyt kierrän enkun yo-vihot sun muut kaukaa ja painelen jääkaapin kautta sänkyyn. Alan selvästi lähestyä 18 ikävuotta (vanhuutta), ku on lauantai ja en tunne mitään pakkomiellettä valvoa puoli neljään...Gunatt!

6 kommenttia:

  1. hahah mikä kuva kun kuvaan annia :D oisit vaan antana sun granlund hehkutuksen olla ;)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: tänks:)

    Anna: Haha no en viittiny:D

    VastaaPoista
  3. mutta sankarista itestää ei oo yhtää kuvaa? ;) iha hienoja sekoilukuvia! :D

    VastaaPoista
  4. Jenni: Mulla ei, kenties Anni laittaa..;)

    Emmi: haha se on kyllä ilonen :D

    VastaaPoista

Kiitos!