maanantai 30. toukokuuta 2011

hei ootsä ihan kunnos

Tänään yritin nukkua citymarketin parkkipaikan ruoholäntillä. Ympärillä oli voikukkia ja aurinko paistoi. Just kun aurinko paistoi oikein lämpimästi ja olin ihan nukahtamassa, joku touhukas täti tuli kysymään onko minulla jokin hätänä. Piti kuulemma vain tarkistaa. Vakuutin ettei tässä mitään ja käänsin kylkeä. Sitten äiti jo tulikin kaupasta ja toi jäätelön.

Tarinan opetus on, että elämästä voi nauttia monella tavalla. Itellä aina kesää kohden tulee sellanen fiilis, että voi vaan tarttua hetkeen ja tehdä siitä hyvän. Vaikka sitte ihmiset kattoiski vinosti.

Photobucket

Voi KESÄ. Ei ennää monta päivää! Musta tuntuu, että tästä saattaa tulla mun elämän paras kesä, ehkä.

Photobucket

Ei oo niin pitkään aikaan postannu että mistähän sitä oikein alottais! Perjantaina meillä kävi muutama mukava ihminen ja innostuttiin leikkimään hehkulampulla.

Photobucket
Photobucket

Oon pahoillani jos joku ei nyt saa ens yönä unta.

Photobucket

Ja oon ihan sitä mieltä, että mun pitäs hommata uus kamera. Kuvailin lauantaina Eevan kameralla ja seuraavana päivänä tympäsi kun käsi kävi objektiivilla muttei surkeassa bridgessäni ollutkaan edes manuaalitarkennusta. Vähän polttelis isän wanhan filkkarin käyttöönotto. Ehkä sitten ku oon ees hämärästi hajulla miten niitä kaikkia nappeja ja hanikoita ajetaan! Sen päivän koittaessa saatte kestää suttuisia skannattuja räpsyjä.

Photobucket

Photobucket

Ehkä en kiusaa ketään tämän kauempaa kroonisella pointittomuudellani. Viimetipan kouluhommiakin vielä on enemmän ku ois väliksi.
Heipparallaa!

6 kommenttia:

  1. Tykkään nuista hehkulamppukuvista. Varsinki ekasta.

    VastaaPoista
  2. Oot Anni ihana (ja ehkä ihan vähän pelottava. Onneksi mun ei tartte nähdä niitä musta otettuja kuvia, muahahahha :-----D

    VastaaPoista
  3. Eeeva minä myös. Se on vähän semmonen ollako vai eikö olla..:D
    reetta sinä myös!<3
    Anna, kyllä mää sitäki osaan olla. Mää just mietin oisko pitäny niistä tehä joku huippu kollaasi :D voin mää niitä sulle antaa :D

    VastaaPoista
  4. Mökötän bloggerille enkä jaksa just nyt kirjautua sisään mutta ajattelin että mulla on oikeus kommentoida kuitenki. Tuo viimenen kuva on so creepy mutta jollaki lailla kiehtova, semmosta zombielapsityyliä. Tykkään tosta suusta varsinki. "jos näit tämän kuvan nii kummittelen sulle lopun elämääs ja tuun sun häihin" -ilme.

    -Lode

    VastaaPoista
  5. EDIT!!

    Siis viimene noista hehkulamppukuvista!


    -Lode

    VastaaPoista

Kiitos!