sunnuntai 1. toukokuuta 2011

hei bruno

Tänä vappuna ei oo tapahtunu mitään muuta vappumaista kuin se, että oon kuskannut nuo muutamat ilmapallot aina yöksi mahdollisimman kauas mun huoneesta, etten yöllä säikähdä jos ne posahtaa.
En oo ahtanut itteäni täyteen munkkeja tai saanut simayliannostusta, en oo puotellut kaasuilmapalloa yläkerrasta alas enkä ollut vesi-ilmapallosotaa ja saanut flunssaa liiasta kastumisesta. Miksi, voi miksi en oo tehnyt mitään noita?! Vaikka sen flunssan oon vissiin saanut ilman noita pallojakin.

Illat on kyllä mennyt kavereitten kans, mut päivät oon vaan kököttäny fleecet päällä kotona teekupin ääressä hytisemässä tai nukkumassa. Aivan kuumeinen olo, mut eilisillaksikin se katos joten toivottavasti tänäänki. Käytiin kyllä päivällä sen verran tuolla paleltumassa, että nähtiin Automuseolla jotain vanhoja autoja. Ei ehkä ollu kaikista mielenkiintosinta mut onhan ne hienoja !
Jees, vähän köyhä tää postaus nyt mutta täytyy lähtä kattomaan jotain päällepantavaa ja soitella vähän kavereille. Löysin jostain tämmösen vanhan tasokkaan kuvan jonku päivän "asusta" (inhoan asu-sanaa), joten tossapa se. Ja joku hienokoruinen täti kans halus päästä blogiin. Morjens!



Ps. millä selaimella käytätte bloggeria? mulla vaan mozillalla toimii suht hyvin, muut (Explorer, Chrome) ongelmoi jatkuvasti. blaa.

4 kommenttia:

  1. uu tykkään tosta sun.. vaatetuksesta :--D ihan chromella käytän ja ainaki mulla aivan hyvin toimii

    VastaaPoista
  2. kiitos Mari!:D oukei, omituista ko mulla ei toimi!

    VastaaPoista
  3. onko tuossa sun paidassa bruno?? :D nyt vasta tajusin jos oikeesti ees on :---D

    VastaaPoista
  4. Joo brunohan se on :D ei siitä oikeen tunnistettavaa tullu vaikka kuin yritin :S

    VastaaPoista

Kiitos!